Sunday 18 December 2011

Tolong Sampaikan Pesan Ku Pada Si Dia

Tolong sampaikan pada si dia, aku ada pesanan buatnya
Tolong sampaikan pada si dia,cinta agung hanya cinta Nya

Tolong tegur si dia, andai hawa nafsunya membuai fikirannya
Tolong tegur si dia, bila dia tenggelam dalam angan angannya
Tolong tegur si dia, bila dia mulai mengagungkan insan di cintainya
Tolong nasihati si dia,jangan menyintai ku lebih dari menyintai Nya
Tolong nasihati si dia,jangan mengingati ku lebih dari mengingati Nya
Tolong nasihati si dia,jangan mendoakan ku lebih dari mendoakan ibubapanya

Tolong katakan pada si dia, dahulukan Allah kerana di situ ada syurgaNya
Tolong katakan pada si dia,dahulukan ibu bapanya kerana disitu Redha Nya
Tolong katakan pada si dia,jangan cinta manusia menjadi alpa di buatnya

Tolong ingatkan si dia, aku terpikat kerana imannya bukan rupanya
Tolong ingatkan si dia, aku lebih cintakan zuhudnya bukan hartanya
Tolong ingatkan si dia, aku mengasihinya kerana akhlaq mulia padanya

Tolong jangan lupa sampaikan pesan ku sebab aku menyintainya kerana NYA

... 18/12/2011.. 2206

No comments: